Lucia

Godmorgon! blev inge jobb för mig idag, har sovit dåligt och mår inte så bra. så ska bara vara hemma och ta det lugnt bara. hade varit roligt och se barnen på jobbet när dom går luciatåg och sjunger, men det missar jag tyvärr :/ min mammas sambos son är här hos oss i några dar, så vi satt och fikade och kollade på tv igår när jag kom hem från älsklingen och ikväll ska vi ut och äta på restaurang. trevligt trevligt! juste glömde berätta om min helg, har ju varit i uppsala hos älsklingen. har haft det hur mysigt som helst. vi har bara tagit det lugnt, kollat på filmer, ätit god mat och myst. åkte hem från han igår eftersom jag va ledig igår. saknar honom redan grovt mycket! menmen, nu ska jag hoppa in i en dusch! ta hand om er. bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0