Till älsklingen

Hellu! hade grymt kul igår på avskedsfesten. va så roligt o träffa alla vänner igen :D tyvärr var jag så trött så stannade inte så länge. men hade jätte trevligt den tid jag var där. ni som åker till kenya snart, ha det bäst! även ni som åker till ghana! afrikanerna är som fåglar på vintern, dom flyr till ett varmt land :p fan va skönt! well well, har bara tagit det lugnt idag, har fixat lite hemma o så. ska snart ta en dusch sen göra mig i ordning och åka till älsklingen över helgen. myyyys! på ett sätt är det skönt att man ses bara på helgerna, då saknar man varann mycket mer och tar vara på tiden. men det är jobbigt sen dagarna efter när man måste sova själv :/ menmen! idag ses vi iaf, min älskling! ha en underbar helg! bisou






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0