Till E

Asså din avundsjuka idiot! kan du sluta kommentera min blogg och skriva massa bullshit? du vet ingenting! jag undrar verkligen vad du gör på dagarna, har du inget liv? du sitter o skriver i min blogg hela tiden och slösar massa tid på onödiga grejer. det roliga är att jag inte ens svarar o ändå sitter du o skriver 10 kommenterar om dan. fixa ditt eget liv innan du klagar på nån annans. du har lixom redan 2 barn, som du inte ens tar ansvar för. jag skulle aldrig skita i mina barn! du känner inte ens mig. förstår fortfarande inte vad du vill komma fram till, du kommer aldrig kunna förstöra nått. vad är du, typ 24 år och sitter o kallar mig hora? hur moget är det? och det kommer ju verkligen från rätt käft! du försöker få mig att se dålig ut, när vi alla vet vad du själv har gjort. det är ju därför du inte har kvar den kille som jag nu är tillsammans med. och det här du skriver med barn, stämmer ju precis in på dig. du va 15 år, du sa inte ens nånting om att du va gravid tills det va försent att göra abort, sen fanns det inget val. hur bra människa är du då, som håller undan en sån sak från din pojkvän? tror aldrig jag har hört nått så sjukt. o du säger att jag skyndar för att jag inte kommer hitta nån annan, hur förklarar du då det du gjorde? du va gravid o höll det hemligt, för att du va rädd att du inte skulle få ha kvar det och för att du ville försäkra dig om att din pojkvän skulle stanna hos dig. du har verkligen ingenting o säga till om. så mycket som jag har fått höra om dig och så mycket som jag har sett av dig, du trakaserar mig och min pojkvän 24/7 med massa bullshit och elaka saker. det finns inget gott i dig och jag har ingen respekt för såna som dig. istället för att gå vidare, skaffa en ny kille, ta hand om dina barn, va lycklig, så slösar du tid på nått du inte ens har med o göra, lägger din ilska på andra, försöker förstöra och trycka ner. det är fan inte normalt. du gjorde ditt val för länge sen, och jag skiter i erat förflutna. jag fattar inte hur du kan bry dig så mycket om mitt när du inte ens känner mig. det är jag och han nu, du kommer aldrig få tillbaka honom om det är det du tror. du sjunker så lågt man kan komma i allas ögon när du beter dig så här. du skämmer verkligen ut dig.. min pojkvän har t.o.m fått byta nr pga dig, för att du sitter o smsar och ringer hela tiden och inte har nånting bra o säga, alla "dina saker", som du kallar det, som är typ grejer sen du va 15 år och som du inte ens använder, som ligger i ett oanvänt rum, kommer snart ligga i påsar utanför huset, du kommer inte ha nått kvar som tydligen får dig att fortfarande känna att du har en del av huset, fast du inte ens har det. så det är bara för dig att ge upp, vi vill inte ha nått med dig o göra.

Kommentarer
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Usch, jobbigt med såna människor. Kikar in och önskar dig en trevlig sista dag på 2011 :)



IDA - Stockholms största skönhetsblogg

http://FLAVOURED.se

2011-12-30 @ 14:59:21
URL: http://FLAVOURED.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0