Back 2 school

Goodmornin'! har sovmorgon idag, börjar 2 :D fett skönt! ska snart göra mig i ordning, äta frukost o så. sen måste jag ringa lite viktiga samtal och drar jag till skolan. har inte varit i skolan sen förra onsdagen :O har velat vila ögonen. men nu har det gått en vecka sen operationen och allt känns bra. blir lätt överansträngda när jag sitter vid datan och kollar på tv och får då ont i huvudet. men får vara försiktig så blir det nog bra sen. efter skolan ska jag nog dit där jag gjorde akupunktur och köpa en kinesiska medicin, så får se om den funkar. jag hoppas verkligen det! orkar inte ha ont överalllt längre :( menmen.. ni får ha en underbar dag! snart är det helg, håll ut ;) bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0