Berns mothafucka!!

Hellu! orkade inte skriva igår, orkade inte göra nånting, va sååå bakis och seg :p jag och sanna var hemma hos mig hela dan igår, förutom när vi gick o åt kebab i centrum, men annars chillade vi hemma, kollade på film och svullade i oss massa godis o annat :) riktigt skönt! i lördags var vi ute och festade, det va gryyymt kul! först skulle vi till ambassadeur men det var för lång kö där så vi gick till berns där vi fick gå in som V.I.P förbi alla i kön, eftersom sanna jobbar där ;) vi fick även lägga våra saker på hotellet och slapp betala nånting. kändes såå mäktigt :) det va fullt där inne med folk överallt! det var reggea/dancehall kväll och sen var det massa annan musik på olika ställen, det är ju fett stort så finns ju som massa olika dansgolv. har aldrig varit där så jag hade stora ögon som en liten hundvalp. det va sååå fint! stora diamantkronor, typ 9 barer, massa folk, bord & stolar och massa fina människor. helt klockrent! först gick vi till baren och tog varsitt glas vin sen gick vi runt och kollade läget och dansade på olika dansgolv, men tillslut fastnade vi på reggae/dancehall golvet. grymt säger jag bara! fullt med folk med blandade ursprung och bästa musiken. vi stod där och dansade hela natten lång och hade jätte kul! kunde inte bli bättre. vi gick typ när dom stängde och då åkte vi direkt hem, sanna hade så ont i fötterna så hon grät, stackars :/ men vi åkte hem till mig och sov gott! glömde säga att innan vi drog ut var vi hemma hos mig och fixade oss tillsammans, drack vin och tog massa fina kort. ska lägga upp dom så ni får se :) hoppas ni har haft en trevlig helg! bisou


















Kommentarer
Postat av: SophiaAmina

Din skjorta, är det en skjorta haha? Sjukt fin, vart köpte du den och finns den fortf att köpa? :)

2011-02-28 @ 17:36:50
Postat av: martina

SophiaAmina - Ja det är en skjorta :) tack så mycket! den köpte jag på gina eller H&M, kolla på dom tv butikerna. tror nog att det ska finnas kvar.

2011-02-28 @ 17:51:15
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0