Chill med sanna

Tjäääna! sitter här med min älskade vän sanna, mötte henne efter skolan och åkte till rådmansgatan där vi gick till stället där jag gjorde akupunktur och köpte kinesisk medicin till mig sen åkte vi hem till mig. vi har suttit ett tag och pratat och pluggat, nu ska vi bara chilla sen ska hon sova här. mysmys! annars har dan bara varit chill, första dan i skolan på länge, så hade vi inte lektioner.. så satt med therese och försökte plugga men blev inte av, vi gick till donken istället o åt sen satt vi där en stund. bisou



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter medicinen, vad kostade den och vart köpte du den? (:

2011-02-17 @ 21:44:51
Postat av: martina

Medicinen heter Gou teng yin wan och är köpt hos en akupunktörläkare i rådmansgatan hos DR ma akupunktur och den kostar 130 kr :)

2011-02-17 @ 21:49:03
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: Anonym

är den mot migrän eller vadå+

2011-02-18 @ 14:09:45
Postat av: martina

Asså den är mot flera grejer, mot huvudvärd, yrsel, mm! har precis börjar använda den så får se om den funkar. men du kan ju pröva :) annars kan du gå dit och se om du hittar någon annan medicin som funkar för dig

2011-02-18 @ 17:34:15
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0