Dags för ögonoperation

Snart åker jag iväg till täby för ögonoperation.. är så nervös, har typ inte sovit på hela natten.. men jag hoppas allt går bra! lär ju inte kunna skriva sen när jag är hemma igen, kommer ha ont och vara tvungen att vila. men jag hoppas gud är på min sida idag! har nyss ätit frukost och väntar på att mamma och hennes kille ska bli klara, vi ska nämligen åka dit med bil, blir bara jobbigt att åka kommunalt. behöver inte fixa mig idag, för jag får inte ha smink, krämer eller parfym så det blev bara en lätt, skön outfit. får se när jag skriver igen, men ni får ha det bäst! bisou



Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det gick bra gumman?<3

2011-02-10 @ 17:32:52
URL: http://[email protected]
Postat av: tess

Tack så mycket :) !, Jag använder oftast photoshop! Funkar bäst.



Det gäller bara att hitta dom unika plaggen, du kan hitta allt från hm , bikbok , secondhand , sneakersnstuff, weekday osv :) Det är bara att leta! ut på äventyr hahaha !

2011-02-10 @ 22:10:45
URL: http://jahtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0