Gårdagens shopping!

Men gud va sjukt, kommer ju ihåg att jag la upp bilder på det jag köpe igår. gjorde jag inte det?
för nu finns dom inte på bloggen.. fett konstigt!
men jag lägger upp bilder på de igen så får ni se :)
här är dom:



Kängor från Belle, 300 kr



Höga leggings från JC, 300 kr
Strumpbyxor från H&M, 79 kr



Korsett från H&M, 249 kr



Tshirt från Bikbok, 149 kr



Höga jeansshorts från Bikbok, 300 kr



Solglasögon från Gina tricot, 60 kr
Kedja från Gina tricot, 50 kr


HISS ELLER DISS?


Kommentarer
Postat av: Veronica

Oh nice :)

2011-02-26 @ 16:10:20
URL: http://www.virrisbyvirris.se
Postat av: saumu

hiss hiss hiss

nej jag ska inte dit:( det är 18 ålders gräns..jag känner ingen som kan fixa in mig o jag har inte en fajk id heller..det suger att vara 17!

so i geuss imma stay home and grind with my teddy bear ocl låstsas att det e trey hehe...xx

2011-02-26 @ 20:38:43
URL: http://honeydripper.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0