Godnatt!

Blev ingen barnpassning ikväll, dom skippade att träna så det får bli en annan gång. dom ska ju börja träna lite då o då så ska vara barnvakt då :) la mig o läste istället, mådde så illa. har även duschat och ba chillat framför tvn. ska snart gå o lägga mig, är helt seg o måste va pigg för imorgon, skola och jobb.. glömde skriva att jag har haft kontakt med en från det barnvaktsjobb som jag sökte förut, va ju på intervju där också. hon har ringt mina referenser och nu ska vi börja söka familjer till mig så hon skickade några så skulle jag se vilken som passade mig bäst. hoppas jag kan börja jobba med det snart, ska bli så kul :) well well, godnatt på er! bisou


Kommentarer
Postat av: Julclaude

sv: Heej, jo det är bara bra med mig :)

jaa var ett tag sen ju, nja inte så mycket jodå jag stormtrivs ^^

Kram

2011-02-01 @ 22:09:32
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0