Grannyday

ojojoj streeeess! har duschat nyss, kom hem för ett tag sen! va i stan med sanna hela dan och shoppade, blev mer än jag trodde :) hittade grymma saker! ska visa er :D men för det mesta är det grannytema i alla affärer, fattar inte vad som pågår.. asså det är blommiga skjortor och sånt som ser ut som mormors kläder.. asså :p aja.. men hittade lite iaf! va en riktigt knas dag med min syster. vi hade så kul :) drev och skrattade och såg massa roliga saker. det va en psykad kärring som sprang efter oss mitt i stan och skrek på oss, sanna blev skiträdd så jag puttade till kärringen o ba låååt henne va! sen stack hon :p heeelt sjuk! menmen måste göra mig i ordning snart ska ut med ems ikväll till club one som har premiär idag på k15. blir naaajs :D ärrr såå hyyyype asså! har varit det flera dar, kan inte sitta still! hoppas ni får en lika trevlig kväll som oss! bisou

Kommentarer
Postat av: tess

Tack så mycket : )!! ,

Den var awesome :) tack så mkt! hoppas allt e bra med dig med !

2011-02-25 @ 20:35:48
URL: http://jahtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0