Hey kittycat, hey kittycat!

Heeey! vart en chill dag idag, var i skolan, hade franska o fick veta att jag fick mvg på det sista provet jag gjorde, blev fett glad :D sen hade vi svenska c, det va fett chill, vi kollade på film och youtube klipp och diskuterade o lärare bjöd på te och kaffe :) mötte sanna efter så åkte vi tillsammans hem till mig. nu har vi suttit flera timmar och pratar om allt möjligt och skrattat. kollade nyss på lite roliga youtube klipp :) vi ska bara ta det lugnt ikväll o sen ska hon sova här. dom ringde från ett annat barnvaktsjobb idag också, hemfrid, så jag ska dit på intervju nästa veckan. det är ju najs ;) ska även börja jobba hos min tjejkompis fanny och hennes kille, i en kiosk i alvik! bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0