Home!

Hellu :D sry har inte skrivit på några dar nu, har haft annat för mig. har varit hos min BB! vi har bara chillat, ätit massa goda saker och kollat på filmer, i måndags, på alla hjärtans dag, var vi på kinarestaurang och åt jättegod mat och efterrätt, väldig mysig dag :) annars har det vart chill.. kom hem idag, för ett tag sen, har nyss duschat o ätit banan och oboy, mmm! skulle egentligen på mavado ikväll men blev inte så :( åååh! hade verkligen velat se honom! menmen.. får hoppas att nån töng artist kommer snart igen :) blir ba chill, ska nog till skolan imorgon. har inte varit i skolan sen förra onsdagen eftersom jag har velat vila mina ögon. men nu måste jag tillbaka och pluggish! hoppas ni haft en skön helg. bisou



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0