I cant wait!

Shuuuusan :D hur mår ni folket? jag mår bra, sitter vid frukostbordet och äter frukost. gick upp vid 11 typ, va lite bakis, men its cool :) hade jätte kul igår! jag och ems var först på nivå och drack lite sen drog vi till club one. det va lite folk när vi kom men det kom fler under kvällen. dom hade gjort om jätte mycket på k15, en rolig grej var att inne på tjejtoan hade dom satt 2 toaletter brevid varann så man kunde sitta tillsammans o kissa hahahah! dom tänkte på att tjejer alltid går tillsammans på toa, så klockrent!! jag och emma kunde inte sluta skratta åt det.. men det va najs, blandat musik och blandat folk. jag och ems dansade hela kvällen o tog massa bilder. men vi gick rätt tidigt, typ halv 2 till arabiska restaurangen pacha deli eller vad den heter. så jävla god mat! åt som en gam asså.. sen åkte vi hem o sov. idag är det en ny dag och dags för party igen, fast med sanna och några andra kompisar :) ska bli såå kul! vi har längtat så länge och planerat. vi har inte festat tillsammans på fett länge och vi har alltid kul tillsammans så kommer bli så himla najs! hon kommer hit efter sitt jobb så ska vi dricka lite och fixa oss tillsammans och ta massa kort ;) i cant wait! men annars ska jag bara chilla idag. bisou


























Kommentarer
Postat av: Madde

Åh tack - vi är MÄKTA stolta över henne hon är verkligen det finaste vi har!

Vad fina bilder på dig! :)

Ha en fortsatt fin helg söta du!

Kram

2011-02-26 @ 13:51:34
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Postat av: briiee

Ska du säga :D

hähä ;) <3

2011-02-26 @ 14:02:57
URL: http://briiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0