Levande död

Just nu är det jobbigt.. jag känner inte att jag lever i verkligheten, jag är inte redo.. allt känns tomt, allt känns bortkastat, jag känner mig lurad, sårad, förbannad.. när jag går på gatorna och här alla ljud runt omkring känns som att jag är ett spöke, jag går där men jag finns inte, allt ekar i mitt huvud, allt känns läskigt.. jag vill göra nått farligt som får mig att känna att jag är här, jag lever.. jag måste kämpa! igår var det en skum dag, allt under dan, som jag hörde, som jag såg på tv, påminnde mig om saker, saker som jag har planerat, saker som jag velat göra, saker jag har fått höra, saker som har hänt mig, det spelades framför mina ögon som att dom talade till mig.. tex på melodifestivalen och gaygalen var det 2 tjejer som sjöng kärlekslåtar, och allt dom sa i låtarna kände jag, jag vill säga dom orden.. det va grymt jobbigt.. tårarna rann.. men någon måste det vända, jag vet att gud finns där nånstans vid min sida.. jag tappar inte hoppet, jag krigar mig fram till jag når mina drömmar och mål i livet. ingen kan förstöra det för mig! till alla som tvekar på sig själva eller kärleken eller något annat, tappa inte hoppet. det finns där ute, till för alla. <3 peace n love


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt :(?

2011-02-20 @ 13:23:03
Postat av: martina

Lite jobbiga saker som har hänt nyligen.. du kanske förstår vad det handlar om.

2011-02-20 @ 13:25:19
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kärleken :(? Är det om han BB?

2011-02-20 @ 14:16:07
Postat av: martina

Thats right! :/

2011-02-20 @ 14:24:03
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: lisa

gumman, tänk bara att allt du upplever i livet gör dig starkare, även om man ej fattar varför så har det en mening för ditt liv... negativa saker händer då och då genom hela livet, men tillslut lär man sig bara hantera dom på ett bättre sätt... allt kommer kännas bra en dag <3 finns här!

2011-02-20 @ 14:34:52
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad hände mellar er :(

2011-02-20 @ 15:34:56
Postat av: martina

Allt du kan tänka dig har hänt mellan oss.. han är största idioten. vill inte gå in på detajer men så är det iaf! but no more, its over :)

2011-02-20 @ 21:52:36
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0