Mango

Heellu! vaknade vid 10 och pratade med sanna en stund i telefon och sen åt jag frukost. nu ska jag berätta lite om gårdagens utgång och vad som händer idag. hade jättekul igår! jag, emma och ramou gick först till nivå och drack lite sen gick vi vidare till mango. när vi kom var det inte så mycket folk men det kom en del under kvällen. det var blandad musik och mycket dancehall i slutet efter vi hade tjatat på dom :p men vi hade fett kul, dansade hela kvällen tills dom stängde och träffade massa bekanta. efter åkte jag hem o sov bara, somnade direkt! idag har jag inte några planer än, kanske ska vara barnvakt åt fannys lilla kevin och sen träffa sanna efter hennes jobb. vet inte asså.. det är så fint väder, vill gå ut eller nått :) men nått blir det iaf! vad ska ni hitta på? bisou














Kommentarer
Postat av: Maya

Jaaaa kul verkade ni ha :)

Men vad har E för sörja i sitt glas..urk...

2011-02-19 @ 16:54:46
Postat av: martina

Maya - Jaa vi hade jätte kul :)

Hehe jadu, det får du fråga henne!

2011-02-19 @ 18:09:38
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0