Nervös..

Heey! im home now :) har sovit hos min BB, ätit gott och chillat framför tv, myspys! åkte hem idag och har precis tagit en dusch, ska fika med familjen snart, wienerbröd och kaffe. sen måste jag plugga inför provet imorgon som handlar om hälsa och sjukdom. hoppas det går bra! va ledig dag fett skön, det va därför jag va hemma. är fett nervös för torsdag när jag ska göra ögonoperationen.. får upp läskig bilder i huvudet hela tiden.. hur dom skär i mina ögon, ush :( men det går bra! ska be alla att be för mig. please? lovar att jag ska lägga upp nya låtar på min blogg-ipod, har haft samma ett tag. bisou

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vem är BB ? :P

2011-02-08 @ 19:55:08
Postat av: martina

Alexandra - Hemlis, vill inte säga nått innan jag vet om vi blir offical :)

2011-02-08 @ 20:03:42
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jaaha okej :p jag förstår haha blev bara lite nyfiken när du inte skrev ut namnet haha

2011-02-09 @ 19:20:46
Postat av: martina

Alexandra - Hehe jag förstår det :)

2011-02-09 @ 19:23:02
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0