No stress

Soovmorgon, me like :) har precis duschat, ska sätta mig o äta lite frukost o dricka kaffe! så skönt när man inte behöver stressa. hade svårt att sova inatt också, satt uppe så länge innan och pluggade. ska ju redovisa idag om vindkraft. hade inte mycket kunskap om det, men lärde mig faktiskt jätte mycket! så hoppas det går bra idag. ska även ringa frisören och beställa tid för mig och mamma till nästa veckan :) behöver verkligen toppa håret! drar iväg till skolan sen, ska möta lindis innan också o sälja en biljett till min skiva. ha en bra dag! bisou

Kommentarer
Postat av: briiee

haha aa tydligen :D <3

2011-02-24 @ 11:23:50
URL: http://briiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0