Peeeace out

Paaallar inte sitta hemma idag och pallar inte med vissa personer som gör mig på dåligt humör, så ska träffa mina älskade vänner emma och ramou och gå ut och party lite :D har inte gjort det mycket alls på länge så känner att det skulle va kul! först ska vi dricka lite sen drar vi till nått najs stället, finns inte så mycket idag, men typ mango eller nått :) det blir naajs! tar med mig kamera också o tar lite sköna bilder som jag kan visa er imorgon! nu ska jag fixa mig, ha en underbar fredagskväll min älskade läsare! peeeace out, bisou


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du e gumman!



aa såg att du också köpt biljett, fan va naaajs alltså! man kan ej missa detta =D <3

2011-02-18 @ 21:09:51
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0