Rastaman

Alåå :) hemma från skolan nu, hade bara redovisningen sen fick vi gå hem. min redovisning gick bra hon sa att jag kommer få minst VG, så är jätte glad :) påväg hem träffade jag en jätte trevlig rastman. tror att gud hörde mina önskningar om att folk ska vara med trevliga mot varandra :p han kom o satte sig vid mig i  tuben och ba "hej, hur mår du?" o jag svara "jo det är bra tack, sjdå?" sen satt vi där o prata. han sa att han tyckte jag va jätte vacker o det blev jag såklart jätte glad över. jag fråga vart han kom ifrån o han svara västindien o berättade att det va jätte varmt där, men att han trivdes i kalla sverige. sen sa han massa sjuka saker, som faktiskt stämde.. jag sa att jag hade kille, o han sa att saker om mitt ex som stämde rätt bra.. o så sa han att något kommer hända om 2 månader o att jag skulle tänka på honom då. han va typ spåman eller nått.. han sa att han kunde läsa tanker o han visste faktiskt en del om mig. han ba jag ser på dig att du gillar svarta, du gillar deras musik o deras kultur. jag ba hur vet du det? han ba jag känner det genom din varma personlighet, du tar oss med glädje, du är som oss. hahahaha det va fett kul! som sagt, om nån är trevlig, va trevlig tillbaka. tror många känner att det är fel o prata med främlingar, som vi har i svensk uppväxt har fått lära oss, men så är det inte, prata bara :D inget ont med det! riktigt kul! men nu ska jag äta nått sen får vi se vad som händer under kvällen. biso



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hette han alex :D?

2011-02-24 @ 19:15:45
Postat av: martina

Ingen aning faktikst, men ne jag tror inte det :p

2011-02-24 @ 19:36:53
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0