Resa

Shuuuusan! Sanna gick nyss hem från mig, hon skulle på födelsedagsfirande hos sin kusin. hon kom hit igår vid halv 12 efter sitt jobb och sov här. kände att vi behövde prata o hade lite sällskap. annars tog jag det bara lugnt igår, umgicks med familjen o så. idag har jag och sanna kollat på lite resor till sommaren, finns grymt bra priser på all inclusive! så nån blir det iaf :) ska bestämma vart vi ska åka först sen boka så snart som möjligt. nån annan som ska utomlands i sommar? det är underbaaart! vill verkligen ifrån sverige ett tag o bara koppla av, äta gott, sola, bada o shoppa! wellwell, idag har jag inte planer, blir lugnt, kanske ska plugga o sen vara barnvakt till lilla kevin :) bisou



Här ligger jag och sanna i sommar ;) jeeeaalous?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0