Soool

Godmorgon! åh va härligt med soligt väder, blir så glad när jag ser solen. då känner jag att våran är påväg :D hoppas bara kylan och snön försvinner snart.. pallar inte använda mina vinterskor längre. vill ha mina converse och en skinnjacka! men det är vackert ute nu om man sitter inne och kolla ut. hade en jätte mysig kväll med mamma igår, åt god mat och massa andra godsaker medans vi kollade på filmen purpurfärgen, den va jättebra. handlar om en svart kvinnas svårt liv som hon kämpar igenom. den va både sorlig och rolig och man lärde sig mycket. se den! mina ögon mår bra, men dom är väldigt torra, får lägga droppar i dom hela tiden. plus att jag känner i vänstra ögat den där blodådran dom hade skurit i.. menmen det va ju inge farlig, känns bara lite konstigt och ser lite äcklig ut. men det försvinner snart :) idag ska jag bara ta det lugnt, göra fotbad, duscha och fixa lite med mina papper. sen får vi se vad jag gör ikväll, så tråkigt att bara sitta hemma. kanske åker till nån kompis. vad ska ni göra? :) bisou



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0