Stress..

Heeey bloggläsare! hur mår ni? jag känner mig stressad över allt just nu, det är så mycket att tänka på mig.. men annars är jag rätt avslappnad, va nämligen på massage på naprapathögskolan efter skolan o fick rygg, nacke och bröst massage. det va jätte skönt, hade så ont. hon gav mig lite bra tips och sen ska jag tillbaka dit nästa vecka igen. imorse var jag hos läkaren också o kollade upp en knöl vid bröstet som jag har varit orolig över och dom sa att jag skulle få en tid för röntgen och eventuellt mamografi som jag har hört är jätte smärtsamt.. inget jag ser fram emot. men då får jag iaf veta om det är cancer eller vad det nu är.. peppar peppar ta i trä! åkte direkt till skolan efter läkaren o hade några lektioner. är helt stressigt nu i slutet, massa läxor och prov, allt ska bli klart och sen studentplanering på det.. allt är stress.. men ska bli så kul med studenten, bara det blir lyckat :) håller på o sälja biljetter nu o vissa jobbar och kan inte för det är på en torsdag o andra har inte mycket pengar. men jag kommer iaf sälja till en del, så det kommer bli såå kul! nu ikväll ska jag plugga som fan, har prov imorgon om andra världskriget.. take care! bisou






Kommentarer
Postat av: Moryn

Hoppas fan att det bara e en fett knöl!

Skit bra att du kollar upp dig!

kram

2011-02-22 @ 20:35:38
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: sanna

FJORTIS!!!!!

2011-02-22 @ 20:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0