Vindkraft

Alååå folket! allt bra med er? jag sitter o gör ett arbete om vindkraft som jag även ska redovisa om imorgon.. det är så komplicerade frågor som min lärare har skrivit, typ gammelsvenska.. menmen, finns gott om fakta på internet :) hoppas det går bra! hade en stressig morgon, åkte till skolan o var redan försenad, sen när jag kommer till liljeholmen kom jag på att vi skulle på studiebesök på en fritidsgård som heter träffstugan i norra sköndal, så jag smsar några i klassen och frågar när vi ska vara där o så åker jag dit och när jag är framme går mitt comviq kompis ut och jag kunde inte fråga efter vägen så jag gav upp och åkte tillbaka till skolan.. jag höll på att frysa ihjäl asså :P så kallt ute! i skolan pluggade jag lite till provet innan. provet gick så där, jag gjorde så gott jag kunde.. får se om det blir ett g iaf :) åkte hem direkt efter skolan o har nyss ätit goda pannkakor. nu ska jag fortsätta plugga, sen kanske jag träffar sanna lite senare. bisou







Kommentarer
Postat av: Kiqi

Snygga bilder!!

2011-02-23 @ 19:40:56
URL: http://babymama-2009.blogspot.com
Postat av: Anonym

vart är linnet köpt ifrån? och är det en riktig tatto du har på armleden :)

Söt blogg !!

2011-02-23 @ 19:41:37
Postat av: martina

Linnet är köpt på Monki och ja det är en riktig tattoo :)

Tack så jätte mycket, kul att du tycker det!

Fortsätt gärna kommentera :)

2011-02-23 @ 20:33:52
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: Teodormargit

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-08-01 @ 10:39:36
URL: http://teodormargit.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0