Akupunktur

Heeey sötnosar! nu är jag tillbaka, har fått mitt internet tillbaka så kan börja skriva igen :) hoppas allt är bra med mig! jag mår bra, är helt avslappnad nu, har varit på akupunktur idag i rådmansgatan. det va hur skönt som helst, men lite läskigt med alla nålar som satt på hela kroppen. men hon som jobba där va jätte trevlig, vi pratade om mina problem o hon sa att jag hade problem med levern och njuren. vet inte riktigt vad, men det va typ orsaken till att jag hade ont i huvudet, nacken och ryggen. så behandlingen va för det. det va jätte skönt och va helt avslappnad efter. när det va klart tipsade hon om 2 örter som jag skulle ta, så ska köpa det nästa gång jag går dit. verkade jätte bra för mitt huvud o så :) sen satte hon några små örter/frön i mitt ena öra som skulle vara bra för huvudverk. känner ingen skillnad men det kanske kommer. så skulle ha dom några dar. vill verkligen fortsätt o gå dit :) rekommenderar det stark! annars dom senaste dagarna har jag bara varit i skolan o hemma och igår var det min första jobbdag som telefonsäljare. det gick helt okey, va fett nervös men det blir lättare ju längre tid det gick. hoppas det går bättre imorgon ;) nu blir det bara chill hemma, ska kanske plugga lite o så. gjorde förresten ett prov idag i mibas (människor i behov av stöd) och det gick bra. blir nog ett g iaf ;) bisou









Kommentarer
Postat av: Hanna

är det naprapat du går hos & var kostar det?

2011-01-19 @ 17:52:46
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Gud vad vackert hår du har kvinna!

2011-01-20 @ 11:09:10
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: sabrina

är det en tatto du har vid armleden :D

2011-01-21 @ 12:20:29
Postat av: martina

Sabrina - Ja det är en tatto :)

2011-01-21 @ 13:34:53
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0