Alive

Heey folket! sry för det sena inlägget, har varit busy hela dagen. var först i farsta med mamma, åt jätte goda sallader, jag är pastasallad med kyckling och fetost, sååå gott! efter gick vi o handlade mat och lite smått o gott och sista kollade vi runt lite o jag hittade en skit snygg kavaj för 199 kr som jag ska köpa imorgon och mamma hittade en jätte fin klänning som ser lite afrikansk ut som hon nog ska köpa imorgon, jag vill också ha en sån! vi åkte hem efter farstabesöket och kollade på filmen alive. såååå himla bra! asså jag va helt inne i filmen, grät och kände deras smärta och gjädje. det va ett lag som störtade med sitt flyt i alpernas högst berg där det va tjockt med snö, 40 grader kallt och ingen mat.. många dog och dom som fortfarande levde fick äta från dom döda kropparna. ska inte berätta slutet för dom som vill se det. men den var verkligen bra, och det värsta är att det har hänt på riktigt.. så hemskt! nu ska vi bara chilla, kanske kollla på nån mer film, får se vad som händer ikväll. igår var jag på fest hemma hos linda, det va trevlig. kom mycket folk under kvällen och jag träffade jag många trevliga människor. vi drack, lyssnade på musik och umgicks. jag gick typ först av alla, va såå trött. lägger upp några bilder från igår. bisou
















Kommentarer
Postat av: Julclaude

tack hoppas jag med :)

skönt att du mår bra ^^

Kram

2011-01-08 @ 21:35:11
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0