Bästa boken

Läste ut boken "Utsatt" från några dar sen, jag läste den jätte snabbt. så sjukt hur snabbt man läser en bok när den är bra. jag va helt inne i den världen och såg allt framför mig och kände alla känslor som att jag va en av dom. det är så en bra bok ska vara. jag kunde läsa den flera timmar, jag ville inte sluta. och nu känns det fett sorgligt när jag har läst ut den.. men den va iaf jättebra! en av dom bästa böckerna jag har läst. så bra skriven, man förstod allt och det hända saker hela tiden som gjode att det blev intressant, det va mycket fakta om dom saker som boken handlade om och man lärde sig massa nytt. den va även verklighetsbaserad så i princip allt va sant. jag ser verkligen om till den tjejen som boken handlade om, hon är en så stark, vacker och härlig tjej och jag är så glad att hon tillslut blev lycklig. läs den! Utsatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0