Chillin

Heeey! ooj har inte skrivit på 4 dar såg jag nu, srysrysry! har varit borta över helgen o har inte haft tid o blogga. hoppas ni har haft det bra :) det har jag iaf! har bara chillat, kollat på bra filmer o så. just reeelax u know :) va i skolan idag och började med ett nytt ämne i individuellt val, psykologi B, intressant men mycket att göra, idag gjort vi personlighetstest o jag va en blandning av stabil och dominant. stämmer väl lite så där :p men får se om jag kanske byter till svenska c istället, therese en kompis från klassen går där o det är tydligen hur chill som helst, ingen prov eller nånting. men får se hur jag gör :) slutade rätt sent idag, men nu är jag hemma iaf. ska bara chilla och sen får vi se om jag pluggar eller nått. bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0