Fuuuufuuu

Heellu, har precis ätit frukost ska hoppa in i en dusch sen göra mig i ordning för ska till kongolesfamiljen i skärholmen idag och hälsa på. ska bli kul :) saknar dom så mycket! också på lite fufu och kyckling ;) hihi! men vädret är inte så kul idag, blötsnö och storm... fyfan :/ menmen.. ska ringa läkaren idag också o boka en tid och kolla upp mina besvär. pallar inte länge ha ont.. hela mitt liv har jag haft ont, men ingen tror mig för jag har verkligen försökt tränga bort det med ett leende på läpparna och försökt leva med det. men ska göra mitt bästa för att reda ut allt. i need it. ha en bra dag! bisou



Kommentarer
Postat av: Anonym

chokladbeeeeeeebis! haha, finns inga finare varelser fan=)

2011-01-06 @ 18:33:45
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0