Happy feeling

Heey på er :) känner mig så glad efter jag varit hos den kongolesiskfamiljen, dom är så snälla och gulliga och har alltid ett leende på läpparna. en stund efter vi kom dit, jag och deras storebror så gick deras mamma ner  till centrum och handlade lite, medans hon va borta passade vi barnen. dom va jätte glad över att se oss och vi att se dom :) mina underbara liv! gosade med bebisarna och allerga och astid skulle såklart hålla på att fixa med mitt hår. när deras mamma kom hem åt vi kongolesisk mat, sååå gott! idag blev det inte fufu men det va en slags afrikans fisk (jättegod), ris och nån böngryta. dom är bäst på att laga mat! måste verkligen lära mig. men fick veta några afrikanska affärer där man kan köpa mat o sånt. fett bra! vi hade jätte trevligt, vi kollade på en teater från kongo, jag fattade ingenting men det såg kul ut :p ena bebisen somnade i min famn som vanligt, så mysigt. jag känner så mycket värme o kärlek när jag är där, vill typ aldrig gå därifrån. deras pappa va även där idag, har aldrig träffat honom förut men han va jätte trevlig, vi satt o prata ett tag och deras mamma hade berättat om mig o han ba: du är välkommen när du vill! jag blev så glad :) o så fick jag en parfym, DKNY av deras mamma, så gulligt! tacktacktack! det luktar så gott och jag blev jätte glad. kramade henne o tackade hon ba: jag älskar dig så mycket.. aw! vid 8 tiden gick vi därifrån, vi kramade alla hejdå och dom små flickorna ropade "vi älskar dig, vi älskar dig" och jag sa "jag älskar er också2"! väldigt mysig dag med familjen. hur har ni haft det idag? nu ska jag bara chilla med familjen sen sova. bisou










Kommentarer
Postat av: jennifer

va söta barn:D

2011-01-06 @ 21:48:58
URL: http://jenniferodders.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0