Magsjuk

Mmmm inte kul :( igår när jag gick upp på morgonen o skulle till skolan hade jag jätte ont i magen men jag gick ändå. efter jag hade ätit lunch i skolan blev det värre, fick jätte ont i magen och ville bara spy. kändes som jag skulle svimma :/ även fast jag mådde så dåligt va jag tvungen att gå på utbildning på mitt nya jobb. det va jätte jobbigt o sitta där med ont i magen och spykänsla. men det gick bra ändå. va där i typ 2 timmar, fick träffade dom andra som också va nya, jätte trevliga. sen fick vi en genomgång om massa saker, hur man är en bra säljare, hur man gör och saker man ska tänka på o tillsist fick vi skriva anställningsavtal och göra våra scheman för januari och februari. jag ska jobba 3 gånger i veckan. började den 18e :) är lite pirrigt men det blir kul! efter jag hade varit där igår åkte jag direkt hem, spydde och tog ett varmt bad sen låg jag i sängen hela kvällen o hade sååå ont i magen och jag klarade inte ens av o känna doften av mat, då mådde jag bara illa.. men jag kunde iaf sova inatt och idag mår jag lite bättre så jag blir nog helt frisk snart. mamma har varit så gullig o tagit hand om mig :) snart ska vi äta lite mannagrynsgröt och resten av kvällen bara ta det lugnt. hoppas ni mår bra. bisou



Kommentarer
Postat av: Idha

Så bra =) hoppas allt har gått över tills imorgon. Take care! Kram

2011-01-13 @ 21:17:51
URL: http://nattstaden.se/idhaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0