Mysdag med mami

Har nyss kommit hem, jag och mamma va först i gullmars och fixade mitt busskort sen åkte vi till ringen i skanstull o köpte mat och kollade runt lite. va inne på indiska och såg ett så fint överdrag till sängen, massa fina färger o mönster. den ska vi nog köpa :) dom är så fina saker där, massa färger och lukter. när jag har mitt eget hem ska jag dekorera med saker från afrika och indien, massa fina färger som gör att man blir glad. har haft en trevlig dag med min mami o snart ska vi göra hembakad pizza :) jätte gott! sen ska jag nog iväg till min vän linda som ska ha fest, men det har jag ju redan sagt. jag måste ta vara på denna sista helg innan skolan börjar. its friday party people, dont forget, have fun! bisou



Kommentarer
Postat av: jennifer

mysigt! :)

2011-01-08 @ 15:48:52
URL: http://jenniferodders.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0