New year's eve!

Heellu :) nu är det 2011, hur känns det? hade ni kul igår? det har jag, efter lite kaoos. inget blev som jag tänkte men det blev kul tillslut. först åt jag middag med min familj, mamma, mammas kille och min ena bror. vi åt jätte god mat, fläskfilé med potatisgratäng med sallad. vi hade jätte trevligt, åt, pratade, tog kort och sen lite senare var vi ute och smällde lite smällare, jätte kul! va så länge sen jag gjorde det :p dom va skit fina. efter gick vi in, drack lite och umgicks och jag fixade mig inför kvällen. när jag var klar mötte jag olivia i gubbängen, vi skulle ta bussen till rågsved men den kom aldrig så vi tog tuben. i rågsved mötte vi olivias kille och hans kompis så gick vi till en fest, men vi hann knappt gå in fören alla gick ut till 12 slaget och skulle smälla smällare. vi gick ner till en fotbollsplan och stod o kollade på alla fyrverkerier, så vackert! men vissa idioter står med raketer i handen och skyter hit och dit, helt oförsiktiga, det är såna som gör så att folk där på nyårafton. vi va fett rädda. sen hände det en sak som gjorde att vi gick därifrån, vi mötte istället upp en killkompis och åkte med honom till en fest i stadion hos hans storebrors kompis. det va baaara äldre där, typ 40 åringar, men alla va sköna och trevliga. vi dansade, drack och hade jätte trevlig. efter ett tag åkte olivia hem, men vi andra va kvar. vi satt och pratade i flera timmar, drack, tog kort o skrattade åt massa galna saker som hände. helt sjukt va mycket som händer på nyår.. sov borta hos en kompis o vi kom hem vid 7.. så är fett trött idag. är hemma nu, chillar, ska äta nått sen gå o lägga mig. jag hoppas ni alla hade kul igår och jag hoppas på ett bra år, 2011. love
























Kommentarer
Postat av: Julclaude

härliga bilder, hoppas du haft det bra =)

btw vad nice din nya header är ^^

2011-01-02 @ 15:07:00
URL: http://vanissajulclaude.devote.se
Postat av: Julclaude

sv: vad härligt, jo min var het underbart =)

Kram

2011-01-02 @ 15:50:21
URL: http://vanissajulclaude.devote.se
Postat av: Martine

Så koselige bilder :)

Håper du hadde en fin afton

2011-01-02 @ 18:38:24
URL: http://weegie.blogg.no
Postat av: Manu

Låter som en bra nyår du hade :) fast det blev knas men det bli alltid bra när man tänker positivt efteråt 4sure...



Mvh manu

2011-01-02 @ 20:51:00
Postat av: martina

Manu: Jaadå det va helt okey, blev kul tillslut :) ja precis man får göra det bästa utav situationen!

2011-01-03 @ 13:56:57
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0