Plusgrader

Goodmorning! kände mig väldig pigg imorse, gick upp tidigare än vad jag brukar göra o tog en skön dusch. nu är mamma vaken så vi ska snart äta frukost sen ska vi iväg till farsta och köpa lite saker sen får vi se vad jag gör resten av dagen. kollade på termometern imorse, det är plusgrader :D nu håller snön på att smälta och värmen kommer. im so happy! fast inte så kul med slasksnö men det går väl bort om värmen stiger. hörde igårkväll hur allt snö från taket föll ner. längtar efter sommaren! bisou

Kommentarer
Postat av: jennifer

känns bra att snön håller på att försvinna :D

2011-01-09 @ 14:12:32
URL: http://jenniferodders.devote.se
Postat av: hallonmamma

Det är verkligen skönt att all snö och de håller på att smälta bort! Är dock rädd för att det kommer frysa på igen snart :/ Min dotter är 2 år.

2011-01-09 @ 14:56:45
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0