Ring ring

Heellu! nu är jag och mamma hemma igen. vi va över hos pappa ett tag och jag ringde massa samtal, fick inte tag på alla men några så jag har bokat tid för en ögonundersökning innan laseroperationen och en tid för akupunktur, ska bli så kul o se hur det går till och om man blir så avslappnad som alla sagt, tycker det låter så intressant. är det någon som har gjort det? berätta gärna :) sen ringde jag lite praktikplatser och en av dom ska ringa upp nästa vecka och säga hur det blir. hoppas jag får en plats där, verkar jätte bra :) en specialförskola på söder. nu är vi hemma bara, va o handlar lite också så det va mycket o bära, jag tog med mig lite kläder från pappa också. ska äta nått nu, är jätte hungrig, sen ska jag fixa lite med mina saker. skriver sen vad som händer ikväll! bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0