Shopping

Shuusan! är precis hemma från farsta, va där med mamma och köpte lite saker. först gick vi till H&M där jag köpte kavajen och mamma klänningen, jätte fina! sen gick vi till ett café och fikade, jag åt en jätte god macka med kyckling, mozzarela och pesto :) när vi va klara åkte vi hem bara. nu blir det bara chill sen äta middag om några timmar, köttfärsås med spagetti (min favorit maträtt). ikväll får se vad jag hittar på, kanske träffa nån kompis eller nått :) hur är det mer er älskade läsare? bisou




Kavaj från H&M, 199 kr

Vad tycker ni? HISS ELLER DISS?


Kommentarer
Postat av: jennifer

fina kavaj :)!

2011-01-09 @ 17:43:26
URL: http://jenniferodders.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0