SÖS

Heey på er. hoppas ni mår bra. idag har jag spenderat min dag på sös akuten. hade så ont i mitt huvud igår när jag skulle sova så jag fick panik.. ringde till vårdcentralen imorse och ville boka tid men dom tyckte att det var så allvarligt så jag skulle åka in till sös akuten och då visste man direkt vad som väntade.. flera timmars väntan. men jag fick som tur sällskap med min vän sanna så vi åkte dit tillsammans och satt o väntade några timmar innan jag fick första hjälpen hos sjuksköterskan där hon tog lite prover. hon gjorde nått fel när hon tog blodprov så har fett ont nu, kommer bli helt blå.. menmen jag klarar mig ;) efter skickade jag vidare för att vänta på en läkare. sanna gick efter ett tag o jag satt kvar ett tag o väntade. sen blev det min tur och jag fick komma till en jätte trevlig läkare. jag berättade om mina problem o hur ont jag har och han kände lite på mina muskler och kom fram till att jag är jätte spänd i hela kroppen, mest i rygg, nacke och huvudet. mina muskler är jätte spända och jag har ont i huvudet för att musklerna trycker mot hjärnan. detta är pga mitt synfel och massa annat, stress, känslor, tanker, sömnproblem o mycket mer som jag måste ta tag i nu. när vi pratade om vad problemet va så kom han åt en känslig punkt så jag började gråta, jag har inte gråtit på hur länge som helst. min huvudvärk har jag har 1 1/2 år.. nu har jag fått nog! är glad att jag fick veta vad allt berodde på och fick tips på vad jag skulle göra. så nu är det bara att göra det. nu är jag hemma bara, sitter o kollar på tv med mamma ska gå o lätta mig om ett tag, skola imorgon vettuu! bisou

Kommentarer
Postat av: PaulineMaria

åh vad jobbigt det låter! :( hoppas du blir bättre snart :)

2011-01-10 @ 22:29:38
URL: http://paulinemaria.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0