Tvillingar <3

Heey. vilken natt asså. har drömt så mycket drömmar o vaknat o somnat om. kommer ihåg en dröm, en helt underbar dröm.. men inte så underbart när man vaknar upp o den inte är sann. jag drömmde att jag födde tvilling, så söta o små, jag säger inte vad jag döpte dom till för det är hemligt ;). jag gick med dom i deras tvillingbarn i nått köpcenter och träffade min familj och mina vänner för att visa upp mina fina barn. dom va så goa, jag klädde på dom så gulliga kläder så sov dom så mysiga i vagnen. helt sjukt att jag hade dom framför mig, fick hålla i dom och pussa på dom. drömmen tog såklart slut.. och nu har jag en klump i magen. kan aldrig oron försvinna? jag längtar så mycket tills jag får min egna familj med massa barn, det är mitt mål i livet. och jag vill att det va bra, alla ska må bra och känna sig lyckliga tillsammans. men no stress, det kommer när det kommer. sånt är inget man bara kan bestämma, men jag längtar tills den dan jag får hålla mitt första barn i min famn och släppa massa glädjetårar. menmen, nu är jag här. ska snart äta frukost och sen ska jag o mamma fixa lite saker, fixa mitt busskort så att jag kan använda det på kvällar o helger och sen ska vi åka o handla lite. ikväll ska jag nog hem till linda, hon ska ha fest. blir kul o träffa henne va ett tag sen! men skriver mer sen. ha en bra dag! bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0