Älskade retards

Heeeey :D sorry att jag inte har uppdaterat på några dar. har haft fullt med mina nära o kära :) i söndags var jag med olivia i stan istället för bad. jag var fortfarande sjuk o behövde handla lite saker så vi åkte till stan. var där under dan, gick runt lite och jag köpte lite saker. igår var jag först i farsta med sanna, vi köpte lite saker vi behövde inför resan sen åt vi en varsin god sallad. efter åkte jag till stan och mötte min baby. vi gick först o fixa lite viktiga saker sen gick vi o bokade biljetter till bion. medans vi väntade på att den skulle börja gick vi till o'learys, drack lite o kollade på fotboll. hade jätte trevligt :) blev lite tipsey och gick på bion, vi såg hangover 2. inte riktigt så rolig som jag hade förväntat mig men den va rolig ändå :) alltid vissa scener som fastnar i huvudet. hahha helt galna dom är asså! efter bion åkte vi hem till andrés där vi också mötte sanna. vi chillade, drack lite o så. var en kul kväll men hände lite drama också, men det var bara kul :p någon brud i andra huset som hade ett tråkigt liv o ville förstöra modet började skrika och leka ball. men hon blev knäckt snabbt ;) idag åkte vi med andrés och johnny till nacka forum med andrés barn o åt på restaurang. åt kinabuffé, jättegod! en underbar dag! baby åkte hem idag, tråkigt tråkigt :/ nu är jag hemma hos sanna, ska snart skriva i ett annat inlägg vad vi precis har gjort. ska snart gå härifrån o åka hem. blir bara chill ikväll! bisou








Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det din kille som pussa dig på kinden :)?

2011-07-31 @ 10:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0