Brown sugar

Det är en film jag diggar galet, har sett den flera gånger nu! Så bra!
Dessutom finns det mycket ögongodis att kolla på. Som Taye Diggs och Boris Kodjoe.
Sen finns det såklart ögongodis för killarna också, men dom är inte lika viktiga för mig.
Något jag såg efter jag kollade sist på filmen var att Boris Kodjoe och Nicole Ari Parker är gifta och har barn.
Jag hade ingen aning om det! Blev lite chockad faktiskt.
Efter att man har sett dom i en film tillsammans, där dom inte hade någon relation alls.
Sen gifter dom sig och skaffar barn 3 år efter filmen spelades in, häftigt!
Jag brukar tänka, tänk om man blir intresserad i någon under en filminspelning liksom..
Och nu hände det..
Riktigt vacker familj :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0