Byyyeee byeee sweden!

Nu ska jag och sanna snart få skjuts till arlanda. är såååå nervös! är rädd att jag ska glömma nått.. men tror jag har packat ner allt. guuud va kul det ska bli :D jag och min bästa vän i alanya 1 vecka! kommer bli grymt! ojojoj snart kommer min pappa o hämtar oss, har fjärilar i magen :p kommer sakna min baby så mycket! har haft jätte trevligt dom sista dagarna. har varit på dejt med min baby, vi åt på thaibuffé i stan, jättegott, sen gick vi en promenad i sommarkvällsvärmen, tog lite bilder, sen satte vi oss på wookhouse o drack lite, träffade 2 roliga finnar som vi pratade med sen drog vi till andrés där sanna också va. där drack vi mer o hade jätte kul :) igår fyllde min vän michelle år så vi var massa vänner som firade henne. först var vi hemma hos henne, åt lite tårta o så sen drog vi till restaurangen jensen bofhouse eller vad det hette, åt middag och drack lite. hade jätte trevligt! det va så fint där :) senare drog vi till ego där vi festade loss, va jätte bra musik där o lagom mycket folk. en grym kväll! massa kärlek till mina vänner. ni får alla ha det så bra! cyaa! alaaaaanya here we come :D bisou

Kommentarer
Postat av: Idha

Hej bruden! Låter som att du har en toppen vecka framför dig! Jag har varit lite off sista tiden vet de, förlåt. Vårat internet har krånglat så jag har inte kunnat skriva. men de är bra med oss, jag jobbar på som ett djur men annars är de fint =) Kram ha de jätte bra! njut åt oss också i turkiet!

2011-08-01 @ 19:40:22
URL: http://lilmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0