Gymmat

Hellu. nu har jag varit o gymmat med nicki en timme. det gick bra. fattade inte allt först men kom in i det efter en stund :) fanns jätte bra saker för alla kroppsdelar. prövade typ allt och fastnade för vissa saker. var riktigt skönt. körde inte så hårt idag eftersom jag inte är van, kommer säkert få träningsvärk imorgon iaf. men kommer köra med sen. några gånger i veckan iaf. blir najs :) nu är jag iaf hemma, har ätit middag, ska chilla resten av kvällen tror jag, om inget annat duker upp. hoppas ni alla mår bra! bisou

Kommentarer
Postat av: Mira

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-12 @ 17:45:09
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0