Haaaaters :)

Hellu! hoppas allt är bra med er. själv mår jag bra. har haft 4 underbara dagar med min baby. vi började i söndags hemma hos en killkompis, det var jag, sanna, andrés, johnny och 2 till. han som bodde där lagade god thailändsk mat till oss så åt vi middag tillsammans. sen drack vi lite, lyssnade på musik, dansade och hade jätte kul. sen lite senare åkte vi därifrån, alla hem till sitt. jag och johnny till mig, där vi har varit tills idag. har haft jätte mysigt. har lagat mat, gått promenader, kollat på film och myst. u make me so happy! har varit drama med några personer som inte kan sluta hata, men men, finns alltid någon som är svartsjuk och vill förstöra. helt synd! tycker man ska vara glad för varandras skull, inte massa bullshietsnack. well well, vi har haft det bra iaf. nu har han åkt hem, saknar honom redan. var hemma hos nicki tidigare idag också, skulle fylla i några papper om att jag ska bli amayas gudmor, är så stolt och glad :) vilken ära! min lilla älskling. blev bjuden på lunch där, så vi åt lite sen gosade jag med amaya. sen gick vi o kollade efter dopklänning men hittade ingen. åkte hem till sanna efter, vi har chillat, ätit jättegod middag. nu städar sanna, jag chillar. vi ska snart kolla på film o äta chips. mysigt! finns inget bättre än att umgås med världens bästa bästis! har varit dålig på att uppdatera bloggen, men nu ska jag skärpa mig. MÅ BÄST! bisou







Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är glad för din skull gumman =D vem är den lyckliga?

2011-07-21 @ 23:59:16
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad roligt för dig babe =) var det han du va på gotland med? <3

2011-07-22 @ 15:00:56
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad roligt att höra :D Är sanna tillsammans med andres då eller?

2011-07-22 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0