Im home!

Hey min fina läsare :) har precis packat upp mina väskor.. kom hem igår på morgonen från gotland. ååååångest säger jag bara, vill tillbaka nununu! har varit helt underbart. var där med sanna och 2 killkompisar som hade med sig sina barn. kom dit i måndags på natten så då sov vi typ direkt. dan efter gick vi upp, åt frukost sen åkte vi till stranden, det va hur fint som helst. havet, saltvattnet och solen, paradise! tyvärr så blåsde det fett mycket, men det var skönt ändå. vi badade, lekte med barnen, solade och sen gick vi upp till strandrestaurangen och drack lite vuxendricka ;) riktig skön dag! barnen hade det bra, åt massa gott och lekte. sen åkte vi hem, killarna lagade god köttfärssås med spagetti och vi tog hand om barnen och chillade. efter vi hade ätit gjorde vi oss i ordning för kvällen och när vi var klara tog vi bilen in till visby där vi gick till en krog. va jätte mysigt där, fler rum och våningar, inte riktigt min musiksmak, men vi 4 hade iaf trevligt :) vi satt o drack drinkar, tog kort och skrattade. lite senare köpte killarna nachostallrikar och vi gamade i oss som djur, haha måste sett gaaalet ut! sås överallt och alla bråkade om osten, tjockisar asså! när krogen stängde åkte vi vidare till en mysig park, chillade där ett tag sen åkte vi till ett berg vid havet där vi kunde se soluppgången, såå fint! sen åkte vi hem o sov skönt. nästa morgon blev en lååång sovmorgon för mig och johnny, medans sanna och andrés åkte iväg med barnen till nått ställe där dom hade massa djur. när dom kom hem åt vi frukost sen åkte vi till en jättestor lekpark där vi och barnen lekte hela dan. dom hade skitroliga grejer, speciellt en stor uppblåst boll som man kunde hoppa på. vi tog massa kort och filmade när alla hoppade på den. sjukt kul haha! dagen blev hur lyckad som helst. efter åkte vi och åt på en pizzeria och sen åkte vi hem, gjorde oss i ordning sen stannade vi hemma, satt ute på baksidan och drack och hade kul. sista dan hade vi kalas för andrés son Jaramillo som hade fyllt 4 år, så dom dukade fint åt barnen och gjorde tårta och bullar. vi sjöng för Jaramillo och firade honom, han blev så glad! jag och johnny stannade hemma med alla barnen medans sanna och andrés åkte iväg med bilen till olika ställen, sanna prövade även på att övningsköra, stolt över dig gumman ;) jag och johnny hade jättemysigt med barnen, vi låg alla i barnrummet där madresserna var utlagda brevid varandra, och kollade på film och myste. några barn somnade och dom andra busade för fullt. johnny somnade också ett tag så då tog jag hand om alla barnen, men det gick jättebra. dom är sååå underbara och söta! verkligen speciella på alla bra sätt, jag älskar dom! dom var 5 stycken sammanlagt, alla i olika åldrar. alla hur söta och snälla som helst. saknar dom redan! lite senare kom sanna och andrés hem och hade köpt mat som johnny lagade till, det blev kycklingwook med ris, jättegott! efter middagen satte vi på filmen trassel och alla la sig där uppe tillsammans och kollade på den och åt godis. det var skönt med en chilldag. vi hade jätte mysigt :) det var även den natten vi skulle åka hem så vi var lite ledsna. ville verkligen stanna kvar. men vi får vara glada att vi har haft så kul och fick följa med dit :) alla somnade sent på kvällen och ingen ställde klockan.. vi skulle åka därifrån till båten kl halv 3 på natten och det var ju bara tur att andrés vaknade och väckte oss i tid så vi hann packa och dra. vi hann till båten iaf. vi vinkade hejdå till gotland och släppte lite tårar. somnade inne på båten i ett iskallt rum på ett hårt golv, men det funka, för vi va helt döda. dessutom var vi båda förkylda.. när vi kom fram tog vi bussen till gullmars. det ändå vi sa va: fyfan va fult och tråkigt det är här, vi vill tillbaka!!! vi kom hem typ halv 8 på morgonen, åkte hem till mig o sov. igår chillade vi bara o kollade på massa filmer och pratade om alla minnen från gotland. idag har vi också bara tagit det lugnt, kollat på bilder o så. ska lägga upp dom här på bloggen efter jag har kollat på film. känns overkligt att vara hemma nu när man är van att vara i gotland med killarna och deras barn. har haft så otroligt kul, kommer alltid minnas denna resa. har varit med underbara människor, skrattat, skojat och hittade på massa rolig saker! har mått bäst helt enkelt! tack mina vänner :) big love! men nu ska jag kolla på film. jag hoppas allt är bra mer er! kommentera gärna. take care, bisou





























Kommentarer
Postat av: Sannaaaa

Aw, bästa jag sväääär! Minne för livet <3 Det är så de går när ett gäng reeeeetards är lösa på Gotland ;P haha! Puss på er alla

2011-07-17 @ 12:19:54
Postat av: Kiqi

Ni ser ut att ha haft en najs resa. Bra väder och sandstrand kan ju inte bli annat än rätt.



Kram Kiqi

2011-07-18 @ 01:11:27
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Anonym

är det killen som du har bilder med som hette jhonny eller var det var som du blivit tillsammans med ? :)

2011-07-20 @ 01:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0