Livsnjutare, javisst!

Godmorgon! ouf vad jag njuter av livet just nu. det är sommar, roliga saker händer hela tiden, osv. igår firade vi min vän cathy som fylle år idag, grattis gumman! vi var ett gäng hemma hos nicki där vi lyssnade på musik, drack och umgicks. vi hade jätte trevligt :) senare gick vi alla ut och gick till castle och festade där hela kvällen. men alla splittrades under kvällen så jag och olivia festade hårt tillsammans. var skitbra musik där, massa folk, allt var perfekt! vi blev även bjudna på dricka vid ett VIP bord, som ägdes av ett gäng kongoleser :p fråga mig inte varför vi alltid hamnar med dom.. men dom va trevliga iaf, vi hängde med dom ett tag, drack och dansade. hade såååååååååå kul! vi gick sen när dom stängde och åkte direkt hem. idag mår jag sådär, har ont i halsen, är bakis och ont liter här o där.. får bli en vildag idag. ska packa o så också, åker ju till gotland imorgon :) ska bli kul! hoppas bara att jag mår bättre. sanna kommer hit om ett tag också, då ska vi chilla o kolla lite resor o så. så kommer min dag se ut! blir bara hemma. hoppas ni har haft en bra helg! bisou
















Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 @ 09:47:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0