Min roliga helg

Godmorgon! ojdå, nu har jag inte uppdaterat på typ 2 dar :p my bad! men nu är jag tillbaka iaf och ska berätta om mina roliga helg. i fredags så var jag på grönan med olivia, lloyd och roy o såg bästa ziggy marley. han va gryyym! jag såg inte så mycket, inte alltid positivt o vara kort haha :p men jag såg tillräckligt och jag fick massa bra kort och videoklipp. han va riktigt vacker, precis som sin pappa! en upplevelse, verkligen. och det var sååå mycket folk där. hela grönan va packad, jag svär. efter konserten, som höll på i 3 timmar, var vi kvar på grönan, gick runt lite, åt mat o så. sen funderade vi på vad vi skulle göra efter o då fick vi höra att det fanns som en klubb/efterfest inne på grönan så vi gick in där, gratis o allt. hur najs som helst :O skit mycket folk, mysigt ställe, bra musik bara reggae och dancehall. så kul! så vi stannade där och festade tills dom stängde. en helt lyckad kväll :) sen åkte olivia och jag hem till mig och sov. på morgonen vaknade vi upp till 30 graders varm sol så vi gick ut och solade några timmar. sen var jag tvungen att duscha och fixa mig för skulle hem till sanna och fira henne. det var jag, sanna, vivv och kane som var där. vi satt ute på hennes baksida och drack och åt lite. jätte trevligt! sanna fick massa fina presenter av alla. lite senare gick vi mot tunnelbanan och åkte in till stan där vi gick till berns. där spenderade vi hela kvällen. det var skitbra där! hur mycket folk som helst och på en av delarna ute på terrassen var det bästa musiken, rnb, hiphop och dancehall! senare när dom stängde allt var det bara den stora salen som var öppen, där spelade dom techo och house, så det va inte riktigt min smak. men vi var där ett tag sen åkte vi hem. otroligt nog har jag sovit tills nu typ, vaknade vid 3. helt sjukt! har ätit frukost o så,  nu ska jag skriva lite i bloggen, lägga upp bilder o så. får se vad som händer idag :) kommentera gärna! take care, bisou




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0