Resa bokad fuckers!

OMG! nu måste jag berätta det sjuka som precis har hänt. jag och sanna satt vi datorn, kollade efter resor, hittade inga för alla var för dyra, vi blev deppiga och tänkte boka till augusti istället men jag letade vidare och tillslut hittade jag en jätte bra resa till alanya, så vi kom överens om det, fyllde i allt, la över pengar på mitt konto, sen stod det: RESAN ÄR BETALD! och vi började skrika av glädje. sen frågade jag sanna: du har väl giltigt pass? hon får panik och springer runt i hela huset, hon hittar det inte och hon var nästan helt säker på att det hade gått ut, vi båda börja gråta, för vi hade inte något avbokningsskydd, så 12000 kr hade gått åt helvete! vi får panik och hjärtat slår i 180. sanna hittade passet, det hade gått ut.. så hon ringer polisen och frågar om man kan fixa provisoriskt pass som man kan fixa tillfälligt och om man snabbt behöver ett pass. det gick, som tur va, att fixa. så hon ska köpa ett sånt samma dag, då vi ska resa. efter samtalet med polisen släppte allt o vi satt o grät o skratta samtidigt.. heeeelt slut!

så nu har vi iaf bokat en resa till alanya 30/7 - 6/8, all inclusive, errrrrthing :D
kommer bli fett kul! jag och min bästa vän sanna i alanya, WTF! dream come true
är fortfarande i chocktillstånd men så jävla glad. snaaart åker vi, bara 4 dar kvar!
men kommer sakna min bobo sjuuk mycket, men har med dig i mitt hjärta, det vet du! <3



Kommentarer
Postat av: ...

Resa till alanya kan inte kosta 12,000..

2011-07-27 @ 13:51:19
Postat av: martina

Anonym - Jo för 2 personer.

2011-07-27 @ 14:02:01
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0