Sjuk

Godmorgon! har blivit jätte sjuk under natten. feber o allt :/ vaknade vi 7 imorse, helt kallsvettig, hörde typ ingenting, ont i halsen o överallt.. dumma feber :( skulle ju iväg o bada idag med olivia på flatenbadet. men om det är varmt ute kanske vi åker ändå. vill bli brun.. igår chillade jag bara hemma, kollade på film o så, mådde illa o va trött, inte konstigt när jag blev såhär sjuk.. nu ska jag snart göra i ordning gröt till frukost sen ta en dusch. får se sen om det blir bad eller inte. men ni får iaf ha en bra dag! bisou



Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh ibiza lät nice! ni lär hitta något bra!



aa förstår dig, det är skitsvårt när man inte vet vad man vill. men du älskar ju barn, tror fortfarande du skulle passa som au pair ett år eller nåt ;) plus att du vill ju till usa =) min kompis har flyttat dit nu precis och ska stanna ett år i new york. hon säger att det är grymt! om man ändå inte vet vad du vill så why not =D bra och rolig erfarenhet!



<3

2011-07-25 @ 00:01:33
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0