Skönaste dan

SHU! va på flatenbadet hela dagen med sanna. vi solade och badade och hoppade från hopptornet haha! hur läskigt som helst. har inte hoppat därifrån sen vi var små.. vi stod där som små barn o skakade :p haha men tillslut gjort vi det. riktigt skön känsla! har varit en intressant och rolig dag! även fast vi inte såg ut som bäst, utan smink och blött hår, så har killarna raggat som fan :p hahah en efter en! men det får man ta som en komplimang när man själv tycker man ser förjävlig ut! vet inte hur många som har kommit fram till oss och frågat om våran nr, hit o dit.. kulkul. men anyway, nu är vi hemma. jag har precis ätit och duschat. ska göra mig i ordning sen ska jag och sanna dra på hemmachill/hemmafest i älta. ska bli kul :) har inte varit där så mycket.. är helt solbränd också by the way! har blivit brunast idag än dom andra dagarna jag har varit ute o solat. tar bättre vid sjön :) riktigt najs! men ni får ha en underbar kväll, njut av sommaren! paaaarty hard! bisou






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0