Summerlife

Hellu :) sov hos olivia igår. först på dagen var vi på förhör hos polisen. dom ville veta mer om olyckan som hände i portugal.. det var jätte jobbigt o prata om det och nervöst o va hos polisen, men det gick bra iaf. efter åkte vi hem till olivia, la oss på gräsmattan och njöt av solen. lite senare lagade vi mat och så grillade vi. det blev såååå gott! har inte ätit så god mat på länge. det blev kött, klyftpotatis, chilibearneise och sallad. sen kollade på film och chillade bara. imorse skulle alla upp tidigt och iväg o göra saker så jag åkte hem. nu har jag duschat o så, ska möta sanna om ett tag o åka till flatenbadet o vara där hela dan, sola o bada. ska bli skönt :) där har jag inte varit på flera år! ikväll blir det nog utgång med ems :) får se vart vi drar! lägger upp bilderna från i onsdags senare idag om jag hinner. men här kommer lite bilder från igår. bisou





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0