Tyler Perry

Wow har inga ord för den mannen. Han är helt otrolig.
Har aldrig sett en sån skicklig, smart, förstående, professionell och bra människa.
Jag önskar att jag kände honom. Enda sättet o göra det är att kolla på hans filmer.
Hans filmer säger så mycket om människor och om den världen vi lever i.
Hemligheter kommer fram, saker vi vill förtränga, sanningen som gör ont, det vi är mest rädda för.
Jag har aldrig blivit så rörd och tagen som jag blivit av hans filmer.
Alla borde se dom.
Tyler Perry, min förebild. Jag hoppas jag får träffa dig en dag och tacka dig för allt du har gett mig genom dina filmer.
Dom är smärtsamma, skrämmande och sorgliga, men samtidigt så underbara, sanna och så lärorika.
Han är en underbar filmregissör, skrivare, skådespelade och människa.
Det borde finnas fler som honom.

Här är några av hans filmer som ni borde se:
Why did i get married?
Why did i get married too?
Precious
For coloured girls

Det finns fler av dom, vissa romantiska, vissa sorgliga, vissa roliga, en för varje känsla. Men dom alla har allt på samma gång. Kolla på dom!


Kommentarer
Postat av: saumu

vet inte om du har sett for coloured girls? om du har ej då borde du verkligen ser den..alltså oh my gash den är huuuur bra som helst!....xx

2011-07-14 @ 19:24:32
URL: http://honeydripper.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0